Είμαστε ή Δεν είμαστε Αδέσμευτοι;

Γιατί να αργούμε τόσο πολύ;
Είμαστε ήδη στον εικοστό πρώτο αιώνα, το μέλλον μας περιμένει να φτάσουμε προετοιμασμένοι και εμείς ομιλούμε και σκεφτόμαστε σαν να είμαστε ακόμη στον εικοστό αιώνα. 
Ξεχνάμε τους κολλημένους στην διαλεκτική επιστήμη του περασμένου αιώνα, στον κόσμο τους. 
Ελάτε να δούμε, τι είναι αυτό που μας χρειάζεται από τώρα και στο μέλλον. 
Ανεξάρτητα από ποιο κόμμα ψηφίζω, πρέπει να δω ποιο κόμμα μου ταιριάζει ή δένει με το μέλλον μου. Διαλέγω το μέλλον μου και καλώ το κόμμα που μου το εγγυάται, να μου αποδείξει πως θέλει και μπορεί. 
Η Εποχή που ακολουθούσαμε τα κόμματα, πάει πέρασε. 
Στο εξής τα κόμματα, πρέπει να ακολουθούν τις ανάγκες μας προκειμένου να τους ψηφίσουμε.



MichaelidesPost
Προβολή Κοινωνικών Θεμάτων
web: www.michaelidespost.gr
FB.com: Michaelidespostbusiness

Δημοφιλείς αναρτήσεις