Η Ζωή, Είναι στα Χέρια μας.
Όσοι Εστιάζουν την Προσοχή τους
στα Λάθη των Απέναντι,
για να τα Σχολιάζουν,
φοβάμαι πως δεν βρίσκουν Χρόνο
να Διορθώσουν τα Δικά τους Λάθη
και να Συμπληρώσουν
Δεν είμαστε κόμμα και δεν θα γίνουμε. Μαθαίνουμε, Ζυγίζουμε, Αποφασίζουμε και Επικοινωνούμε. Στην Ελλάδα Οφείλουμε Σεβασμό στον Δημοκρατικό Διάλογο, με Στόχο την Πρόοδο της Ελλάδος Γενικά και Ειδικά. Πρώτα Η Ελλάδα και των Ελλήνων η Ευημερία.